پرهام نازنینم فرشته زندگیمونپرهام نازنینم فرشته زندگیمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

پرهام عادلی

عکس های پرهام تا چهار ماهگی

1392/9/4 20:33
نویسنده : مریم
1,506 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم 4 ماه و 11 روزه است که روز شروع وبلاگشه عکسهای قبلیش رو میذارم

پرهام روزهای اول تولد

 

پرهام در چهل روزگی

اولین دیدار پرهام و آرتا(پسر کوچولوی دوست ماما) در سه ماهگی پرهام، آرتاجون هشت روز بعد از پرهام دنیا اومده

پرهام در 3/5 ماهگی

24 آبان چهارماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فهیمه
4 آذر 92 20:57
سلام ممنون فهیمه جون ما خوبیم دلم برات تنگ شده،بازم ممنون. موفق باشی.
samira
5 آذر 92 20:42
مرسی عزیزم نظر لطفته.چشم. دوست دارم.
خاله فریبا
9 آذر 92 14:23
ماشالا به پرنس گلم. همیشه سالم و شاد و سلامت باشی پرهام جون.
مامانی آرتین
9 آذر 92 18:35
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای الهی پرهام خوشگلم وبلاگ داشتو من نمیدونستمقربون صورت ماهش.مریم جون پسر گلت درست شکل خودته.خدا حفظش کنه مامان پرهام: مرسی سولماز جون دلم برات تنگ شده ایشالله فرصت شه بینمت همیشه وبلاگ پرنست رو میبینم ولی متوجه نبودم میشه نظر هم نوشت برات بنویسم تازه که وبلاگ باز کردم فهمیدم روی پسر نانازت رو ز طرف من ببوس قربونت.
زلیخا
10 آذر 92 15:19
سلام پرهام جان امروز به لطف مامانت با احمدرضا و زهرا یه سر به وبلاگت زدیم و عکسهای قشنگت رو دیدیم منتظر عکسهای بعدیت هستیم . امیدوارم پسر موفقی باشی مامان پرهام: سلام زلیخاجون ممنونم زهرا همیشه زنگ میزد حال و سراغ پرهام رو میگرفت ،چشم، قربانتون.
عمه فریبا
9 اسفند 92 11:26
ای جان...عجب پسربادقتی ، به قول عمه الی شمابایدکه خورده بشی