پرهام نازنینم فرشته زندگیمونپرهام نازنینم فرشته زندگیمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرهام عادلی

ادامه تابستان

1394/7/22 13:34
نویسنده : مریم
619 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم این اواخر طوطی شدی هر چی میگیم زودی تکرار میکنی و چون هر کلمه و هر چیزی رو همراه با کلمه انگلیسی اش میگم کلی لغت انگلیسی بلدی.الانم درگیر رنگهایی green, red, black , yellow،blue,pinkرو اسما میدونی ولی شانسی میگی. فکر کنم هنوز تشخیص کاملش زوده برا سنت.

یه روز که آرینا اومده بود خونمون به تقلید از آرینا گاهی وقتی میخوای خودتو برام لوس کنی با ادا میگی "خ____له م_____ریم ".

یه خاطره شیرین:یه روز که دوتایی رفته بودیم مهمونی انقدر داد و بیداد کردی و در در گفتی که مجبور شدیم بیایم خونمون من باهات قهر کردم رو مبل نشسته بودم و محلت نمیذاشتم انقدر اومدی مریم مریم مامان مامان صدا زدی و بوسیدیم باز محلت نذاشتم رفتی رو بالش دراز کشیدی و چند دیقه بعد برگشتی گفتی "Mama I love you" .بوس بوسبوس گاهی که دعوات میکنم با گریه میری در اتاق رو میبندی و نبسته بابات رو صدا میزنی که بیاد منت کشیت.چشمکچشمکچشمک خیییییلی شیطون و لجباز شدی بدجور انرژی از آدم میگیری.غمگینغمگینغمگین گاهی یه ظرفی یا ماشینی میبینی هوس می کنی آب بازی کنی "جیش یا آب بازی " میگی تا ببرمت دستشویی. از خواب بیدار نشده در در میخوای.خلاصه باید کلی برات وقت بذارم تا حوصله ات سر نره.

یه روز که حوصله ات سر رفته بود میبردمت کوچه که بالشتم ور داشتی و گذاشتی وسط کوچه و ...!!!!!

پشت خونه مون یه خونه رو تخریب کردن و پاتوقی شده برا خاک بازی پسرهای محله و شمام که این اواخر از بس حوصله ات سر میره عضو ثابت پسرهای محله شدیچشمک

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
22 مهر 94 17:25
ای دون پرهام جونم چه عکس های امیدوارم جمع خانوادگیتون همیشه گرم وشاد باشه ولباتون همیشه خندان دوستت دارم پرهام جونم
مریم
پاسخ
مرسی لطف دارین
مامان گل پسر
30 مهر 94 19:56
جونم پسر شیرین. چه عکسهای قشنگی. لحظه هات همیشه پر از شادی باشه عزیزم. ماشالا روز به روز دارید بزرگ میشید گلهای زندگی
مریم
پاسخ